مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 01:212023-01-02سياسي

جان فدا| تجلی مغناطیس حسینی در ملک سلیمانی/ این است راه حسین(ع) در جغرافیای مقاومت


امشب در میان بوی اسپند و عود و در میان اشک و اندوه و در امتداد خط سرخ عاشورا، هفتاد و دو نفر، هفتاد و سه نفر شدند، امشب سلیمانی رفت .

-  خبرگزاری فارس _ کرمان؛ آمنه شهریارپناه: این مکان مقدس، یعنی مرقد مطهر سردارِ آسمانی امشب و فردا قلب یاران حاج قاسم است، بخشی از ارتش میلیونی اش به اینجا آمده تا دور او بگردند.

قدم زنان از میان موکب ها، بوی عود، عطر چای، ساز عزا و صدای روضه بگذارند و به سمت نور حرکت کنند، صحنه های آشنایی که تو را از بلندای صاحب الزمان به سمت کربلای معلی می برد و به وجودت عشق تزریق می کند.

این صحنه ها از چند روز قبل تر آغاز شده ، در شب های منتهی به سالگرد سوم، اوج گرفته و در شب شهادت آن یار باوفا تصاویر عجیبی را خلق کرده است.

ارادتمندان سردار، قدرشناسانه ساعت ها در صف انتظار می ایستند تا خودشان را به مزار حاج قاسم رسانده و برای لحظاتی کوتاه عرض ارادتی کنند، سلامی برسانند و تشکری داشته باشند، برای خودشان، فرزندان شان و هرکسی که از آن ها درخواست کرده، دعای عاقبت بخیری کنند.

مکانی که هزار و سی شهید را در خود جای داده حتما مقدس است، اما وجود مرقد سردار عشق که مانند خورشیدی در این میان می درخشد و مردم را به سمت خودش می کشاند، تجلی همان مغناطیس حسینی است که روزی در همان راه قدم گذاشت و در همان مسیر هم آسمانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| تجلی مغناطیس حسینی در ملک سلیمانی/ این است راه حسین(ع) در جغرافیای مقاومت

جان فدا| تجلی مغناطیس حسینی در ملک سلیمانی/ این است راه حسین(ع) در جغرافیای مقاومت